Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen


Hoe plaats ik een bestelling?
U voert de betreffende postcode in. Vervolgens ziet u de beschikbare winkels uit uw postcodegebied. Nu kunt u op de productpagina rustig rondkijken en met één klik plaatst u het gewenste product in uw winkelmand. Mist u een product maar is deze wel te koop in de betreffendewinkel waar u aan het bestellen bent? Geen probleem! Bij Boodschapbezorging.nl kunt u handmatig producten toevoegen aan uw boodschappen. Voeg in het notitieveld aan het einde van uw bestelling de naam, het merk en de prijs van het product toe. Wij zorgen ervoor dat ook dit product bij u thuis wordt afgeleverd Andere opmerkingen? Ook deze kunt u in het notitieveld achterlaten. U kunt simpel en snel een eigen account aanmaken. dit helpt u om de volgende keer nog sneller uw bestelling af te ronden.


Wat zijn de bezorgtijden?
Wij komen de door u gekozen dag bij het afrekenen uw producten bezorgen. Op dit moment bezorgen we elke dag tussen 16:00 uur tot 20:00 uur. Op de dag van bezorging tussen 14:00 en 14:30 uur ontvangt u een geschatte tijd per sms met daarin hoe laat we bij u zullen zijn. U kunt kiezen uit twee bezorgmogelijkheden: tussen 16:00 en 18:00 uur en tussen 18:00 en 20:00 uur. Door de ruime tijdsspam van 2 uur delen wij de bezorging zo in dat we volgens een route rijden met adressen dicht bij elkaar en zo niet overbodig extra ritten rijden. Door deze manier van werken hanteren wij lage bezorgkosten, wat weer scheelt in uw portemonnee. Bent u niet thuis op het gewenste tijdstip? Dan proberen we de boodschappen te bezorgen bij uw buren. De verantwoordelijkheid van uw producten ligt vanaf dat moment niet langer meer bij ons.

Zijn er nog extra kosten waar ik rekening mee moet houden?

Nee, u betaalt bij ons het bedrag dat u in het winkelmandje ziet. Dat is het bedrag dat u afrekent. Wanneer u in de notitie andere producten bijbesteld, ontvangt u van ons een Tikkie met het bedrag van deze producten. Deze zullen we naar u verzenden voor de bezorging en moet uiterlijk tijdens de bezorging betaald zijn. Bestellen en bezorgkosten. U kunt elke dag bij ons bestellen. Dit kan voor nog dezelfde dag of voor aankomende dagen. De bezorgkosten van de bestelling zijn €2,49.

Ik heb een suggestie voor een nieuw product in het assortiment. Hoe
geef ik dat door?

Tips zijn meer dan welkom! We staan er altijd voor open om ons assortiment te verbreden. Geef je suggestie door via de notitie bij het afrekenen, whatsapp of via e-mail: boodschapbezorging@gmail.com. Zo kunnen we onze service verbeteren. Ik wil graag producten wijzigen of toevoegen, maar mijn bestelling is al geplaatst. Geen probleem! Geef uw wijzigingen door via telefoon of mail. De wijzigingen moeten uiterlijk op de dag van bezorging, voor 14:00 uur bij ons aangegeven zijn. Daarna is niet meer mogelijk om te wijzigen of producten toe te voegen.


Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dit?
U kunt de bestelling annuleren, door onze te bellen of mailen. De annulering moet uiterlijk op de dag van bezorging voor 14:00 uur bij ons aangegeven zijn. Het door u betaalde totaalbedrag word binnen 24 uur op uw bankrekening overgemaakt.


Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?
U kunt altijd met ons contact opnemen door te bellen, e-mailen of een bericht te sturen via Whatsapp. Telefonisch zijn we 24/7 bereikbaar op 0618712289. Aarzel niet te bellen. Wij staan altijd klaar om u te helpen met uw vragen.


Ik heb een klacht over mijn bestelling.
Dat is vervelend om te horen. Wij horen graag waar u niet tevreden over bent. Zo kunnen we onze service verbeteren. Dit kunt u laten weten door ons te bellen, Whatsappen (0618712289) of te mailen naar boodschapbezorging@gmail.com. We reageren zo snel mogelijk en zullen er alles aan doen om een oplossing te vinden waar u tevreden mee bent.


Hoe lang zijn acties geldig?
Bij boodschapbezorging.nl bieden we verschillende actieproducten aan. De geldigheid van deze actie is te zien op onze website. Wilt u als eerste op de hoogte zijn van onze acties? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.

 

Heb ik garantie op mijn aankoop?
Ja, op al uw aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat alle producten moeten voldoen aan uw verwachtingen. Mocht u klachten hebben, neem dan contact met ons op!


Kan ik boodschappen terug sturen? (Retour)
De herroepingstermijn van 14 dagen vangt aan op de dag nadat de boodschappen door ons bij u zijn afgeleverd. De producten dienen verpakt terug gestuurd te worden. De directe kosten van het terugsturen zijn voor uw eigen rekening. Neem eerst met ons contact op voordat u producten opstuurt. Helaas is het vanwege de beperkte houdbaarheid niet mogelijk om verse producten en ingevroren producten te retourneren. Onder verse producten vallen: vlees, vis, groente, fruit, diepvriesproducten, brood en zuivel en kaas.


Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?
Vanzelfsprekend! U kunt er altijd van uitgaan dat we uw gegevens – zoals uw adres, e-mailadres en telefoonnummer – uitsluitend gebruiken voor onze diensten. We zullen uw gegevens nooit verstrekken aan derde partijen en gaan vertrouwelijk om met uw gegevens. Het wachtwoord dat u invult, is geheim en alleen voor u. Zorg ervoor dat u dit wachtwoord niet deelt met andere
mensen.


Mag iemand onder de 18 jaar een bestelling aannemen?
Natuurlijk mag je boodschappen bestellen wanneer je jonger bent dan 18 jaar. Wij mogen geen alcohol afgeven aan minderjarigen. Dat is wettelijk zo bepaald. Bij twijfel kan de bezorger vragen om een identiteitsbewijs.


Ik zou graag willen werken bij boodschapbezorging.nl
Geweldig dat je bij ons wilt komen werken! Je kunt ons een e-mail sturen, een berichtje via Whatsapp, of bel ons via 0618712289. De werktijden bij Boodschapbezorging.nl zijn van 17:00 uur tot 21:00. Neem voor andere vragen gerust contact met ons op.

Ik zou graag willen samenwerken/partner worden/producten verkopen
via de website:
Geweldig dat u met ons wilt samenwerken. Stuur ons een e-mail, bel of whatsapp ons. Wij reageren zo snel mogelijk.